Gönderen: kalfat | 17 Temmuz 2008

Baba oğul ilişkileri

Genelde köyümüzde dikkatimi çeken baba oğul ilişkilerinin soğuk oluşu yada neredeyse hiç olmayışı bunun üzerine düşünürken kendi kendime şöyle bir çıkarımda bulundum birinci cihan harbi ve sonrasında neredeyse köyümüzde erkek kalmamış ve bir çok çocuk yetim ve öksüz büyümüş.Bu yüzden bir yuva bir baba sıcaklığı bulma rol model olarak örnek alabilecek bir birey karşılarında bulamamışlar bu da onların kalplerin sertleşmesine duygularının kör olmasına yol açmış olabilir.
Savaş ve inkilaplar sonrasında açlık ve sert hayat şartları ile mücadele eden akrabalarının yanında yeteri kadar ilgi görmek bir yana epeyce yıpranmışlardır.
Savaş ve sonrasında toplumda yaşanan travma onları da etkilemiştir.
Nacizane bunlar benim tespitlerim sizlerinde tesbitlerini bekliyorum.

Responses

  1. baba ile oğul arasının tabiri caizse bozuk oluşunu ben tamamen maddi nedenlere bağlıyorum. aynı şeyleri yaşıyorum çünkü bende.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

